رایگان شرکت الیاف آسیا تهران

تاریخ انتشار: آذر ۲۱, ۱۳۹۷
تاریخ بروزرسانی: آذر ۲۱, ۱۳۹۷
  • موقعیت: تهران, تهران, Iran

شركت نساجي آسيا دلیجان با هدف توليد انواع الياف مصنوعي سينتتيك (Synthetic Fiber) پايه گذاري گرديد. اين شركت در زميني به مساحت هفت هکتار (70.000 مترمربع) و با زيربناي 19.500 مترمربع شامل ساختمانهاي توليدي، اداري، خدماتي و تأسيساتي با سرمايه گذاري ارزي معادل 7 میلیون يورو و مبلغ 145 ميليارد ريال مجموعاً به ارزش 260 ميليارد ريال سرمایه گذاری ثابت به اتمام رسید.

با توجه به اینکه الیاف پلی استر کتان تایپ های تناسیتی و کتان تایپ نرمال به میزان روز افزون از کشور های دیگر جهت مصرف صنایع نساجی وارد می گردد و با در نظر گرفتن مزیت های نسبی کشور در خصوص تولید این محصول به عنوان ماده اولیه پایه کلیه صنایع نساجی و همچنین ازدیاد مصرف روز افزون جهان بر آن شدیم که برترین تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا را از کشور های اروپایی در اختیار بگیریم تا با عرضه محصولات با کیفیت برتر، از واردات این کالا به عنوان مواد اولیه و خروج میزان قابل توجهی ارز (سالیانه 80 میلیون دلار) از کشور جلوگیری نماییم.

اين شركت با نصب و راه اندازي دو خط توليد همزمان با ظرفيت 30 هزار تن در سال در حال فعاليت مي باشد. اين نوع از ماشين آلات براي اولين بار در کشور راه اندازي گرديده است و اين شركت افتخار دارد که یکی از بزرگترين توليد كننده الياف كتان تايپ هاي تنسيتي در ايران باشد.

بدیهی است تا قبل از راه اندازی این پروژه، اکثر صنایع نساجی اعم از: کارخانجات تولید انواع نخ، پارچه، پتو، موکت، نان وون، کالای خواب و سایر صنایع نساجی وابسته مواد اولیه مصرفی مورد نیاز خود را عمدتاً از طریق واردات تامین می نمودند و روزانه حجم زیادی از این نوع محصولات به کشور وارد می گردید.

این شرکت پس از انجام مراحل تولید آزمایشی مهر ماه سال 1390 به بهره برداری رسید.

این شرکت محصولات خود را تحت نام تجاری ثبت شده Asiatex Logoو با نام (الیاف آسیا) به بازارهای مصرف ارایه می نماید. با توجه به تنوع نیاز مشتریان و براساس اصل احترام به مشتری علاوه بر محصولات مصارف عمومی سایر محصولات خاص بر اساس سیستم ثبت سفارش تولید شده در طول برش الیاف نیز به درخواست مشتری قابل تغییر است، در این بخش خریداران محترم با ارایه کد محصول براحتی می توانند الیاف مورد نیاز خود را سفارش دهند. در صنایع ریسندگی الیاف پلی استر به شکل 100% خالص یا ترکیبی از این الیاف با الیاف طبیعی (پنبه، پشم و . . .) و یا الیاف مصنوعی (ویسکوز، اکریلیک و . . .) جهت تولید انواع نخ و فیلامنت استفاده می گردد. دامنه تغییر ظرافت محصولات تولیدی شرکت از 2/1 دنیر تا 15 دنیر می باشد.


http://asiatex.ir


دفتر مرکزی و کارخانه: دلیجان، کیلومتر 4 جاده اصفهان، شهرک صنعتی دلیجان، میدان صنعت، خیابان صنعت شمالی

تلفن: 8 – 44433690 -86 98+

فکس: 44433699 -86 98+

دفترمرکزی تهران: خیابان بخارست (احمد قصیر)، خیابان پنجم، شماره 15، ساختمان پارس، طبقه دوم، واحد 9

تلفن: 3 – 88108061 – 21 98+

فکس: 88108064 – 21 98+


شماره تماس: 3 – 88108061 – 021
Vote
Result 0 votes

اشتراک

اطلاعات مفید

  • لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
  • هرگز با وسترن یونیون، مانیگرم یا هر روش پرداخت ناشناس پرداخت نکنید
  • از خارج کشور نه خرید کنید و نه بفرشید. از خارج از کشور خود هیچ چک نقدی را قبول نکنید
  • این وب‌سایت در هیچ معامله‌ای درگیر نیست و هیچ پرداخت، ارسال، تضمین معامله، خدمات سپرده و یا حفاظت خریداری و یا گواهی فروشنده را مدیریت نمی‌کند

آگهی های مرتبط

  • شرکت پاشش گستر
    شرکت پاشش گستر
    کارخانه - تهران (تهران) - آذر ۲۱, ۱۳۹۷ رایگان

    تولید کننده فیلترهای صنعتی و آزمایشگاهی

  • بالان صنعت
    بالان صنعت
    کارخانه - تهران (تهران) - آذر ۲۱, ۱۳۹۷ رایگان

    تولید کننده انواع بالابر

  • شرکت الیاف مصنوعی پارس
    شرکت الیاف مصنوعی پارس
    کارخانه - تهران (تهران) - آذر ۲۱, ۱۳۹۷ رایگان

    الیاف مصنوعی

دیدگاه‌ها

    (دیدگاه خود را بنویسید (پیام‌های هرزنامه‌ و توهین‌آمیز حذف خواهند شد